سال 1395 با تمام اتفاقات خوب و بد در سراشیبی رفتن قرار دارد. سالی که برای مجموعه پرشیا گستر سال موفق و پر از تجربه های جدید بود.
ما در سال 1395 همچون سال های گذشته مشتری مداری و ارائه خدمات با بهترین کیفیت را سر لوحه تمام فعالیت هایمان قرار دادیم و به این مهم در سال جدید و سالهای بعد نیز توجه ویژه خواهیم داشت. در سال 1395 ده ها سازمان جدید به پرشیا گستر اعتماد کردند و از خدمات، راهکارها و محصولات ما در سازمان خود استفاده نمودند.
تیم فنی ما در سال 1395 با افزوده شدن افراد خبره و توانمند توسعه یافت و با توجه به توسعه فعالیت ها، تمام تلاش خود را در جهت جذب کارشناسان متعهد و مجرب در سال جدید بکار خواهیم گرفت.
در سال 1395 بخش های کاری جدیدی در مجموعه پرشیا گستر ایجاد شد و تیم های مربوطه شکل گرفتند. این بخش ها عبارت بودند از : بخش نرم افزارهای موبایل، توسعه CRM مایکروسافت، بخش تولید و توسعه نرم افزارهای فروشگاه انلاین E-Commerce ، توسعه نرم افزارهای ردیاب و رهگیری بر مبنای GPS، توسعه و ارائه خدمات آفیس 365.
همچنین راه اندازی فروشگاه تخصصی آفیس استور ایران، جهت ارائه و فروش کلیه محصولات آفیس 365 و ابری مایکروسافت از دیگر فعالیت های پرشیا گستر در سال 1395 بود.
رشد و پیشرفت پرشیا گستر در سال 1395، در بهترین نقطه از سال 1390 به بعد قرار گرفت و این رشد در تمام سطوح را مدیون شما مشتریان و دوستان عزیزی هستیم که از ما حمایت و به ما اعتماد کردید.
امیدواریم در سال جدید نیز این روند رو به رشد را با افزوده شدن محصولات جدید و به کمک شما عزیزان ابتدا حفظ و سپس ادامه دهیم.

در انتها از طرف هیات مدیره و تیم پرشیا گستر عید نوروز و سال جدید را به شما شادباش و تبریک عرض می نماییم.

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام

پرشیا گستر – همراه سازمان شما