در طول روزهای ابتدایی عرضه مجموعه Google Suite ، این شرکت به دلیل استراتژی قیمت گذاری خوب خود، تعداد زیادی از مشتریان حوزه آموزش را به خود جذب کرد.اما اکنون به نظر می رسد وضعیت دوباره فرق کرده و مایکروسافت به سرویس محبوب تبدیل شده است.

هنگامی که دانشگاه ها و مدارس برای راهکارهای ایمیل مبتنی بر Exchange هزینه پرداخت می کردند، گوگل مجموعه آنلاین خود را به صورت رایگان ارائه داد.اگر چه جیمیل و سایر اپلیکیشن های G Suite تجربه بدی را نسبت به مایکروسافت آفیس ۳۶۵ ارائه می دادند، اما مزیت قیمت سبب شد که بخش های آموزشی زیادی به سرویس های گوگل مهاجرت کنند.

پس از سال ها استفاده از G Suite، در حال حاضر چندین دانشگاه ایالات متحده مانند دانشگاه Kennesaw State University یا KSU به دلایل مختلف در حال بازگشت به آفیس ۳۶۵ هستند. بعضی از دانشگاه ها به دلیل مشکلات مربوط به حریم خصوصی به آفیس ۳۶۵ مهاجرت کرده اند. برخی دیگر از دانشگاه ها نیز برای کمک به دانش آموزان خود برای آشنایی بیشتر با محصولات آفیس ۳۶۵ این اقدام را انجام داده اند. آن ها تشخیص داده اند زمانی که دانشجویان دانشگاه را ترک می کنند، احتمال این که آن ها از مجموعه آفیس ۳۶۵ در محیط کار خود نیز استفاده کنند، بیش تر از گوگل G Suite است. همچنین خود دانشجویان به دلیل مزایای استفاده از مجموعه آفیس 365 مایکروسافت، از دانشگاه تقاضای این کار را کرده بودند.

دانشگاه Kennesaw State با بیش از ۳۵،۶۰۰ دانشجو سومین دانشگاه بزرگ در ایالت جورجیا و یکی از پنجاه دانشگاه بزرگ ایالات متحده است. KSU از G Suite گوگل برای دانشجویان و از Zimbra برای اساتید و کارکنان استفاده می کرد. خبر خوب این است که آن ها در حال مهاجرت به ایمیل سرور جدید که مبتنی بر مجموعه بهره وری آفیس ۳۶۵ مایکروسافت است، هستند. دانشجویان، اساتید و کارکنان می توانند از ویژگی های جدید زیر علاوه بر خدمات ایمیل قبلی خود لذت ببرند.

  • افزایش حجم صندوق ورودی (اینباکس): اساتید و کارکنان با استفاده از ایمیل سرور مایکروسافت (مبتنی بر Outlook and Exchange) صندوق ورودی با ظرفیت ۵۰ گیگابایت در اختیار خواهند داشت که برای مقایسه، صندوق ورودی پیش فرض Zimbra تنها ۳ گیگابایت ظرفیت داشت.
  • آفیس ۳۶۵: مایکروسافت آفیس ۳۶۵، مجموعه برنامه های بهره وری آنلاین مایکروسافت، در کنار سرویس ایمیل جدید برای این دانشگاه راه اندازی شد که دارای یکپارچگی مفیدی با محصولات آفیس است (به عنوان مثال، ارسال پیوست به طور مستقیم از برنامه).
  • وان درایو: آفیس ۳۶۵ شامل دسترسی به ذخیره سازی ابری وان درایو و به اشتراک گذاری فایل می شود. شما به راحتی قادر به ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل های مربوط به فعالیت های خود در KSU خواهید بود.
  • تقویم: این سرویس همچنین شامل یک تقویم بومی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان است که می تواند به راحتی سفارشی سازی شده و با دیگر کاربران KSU به اشتراک گذاشته شود.
  • همکاری: دانشجویان، استادان و کارکنان می توانند به راحتی تقویم، قرار ملاقات ها و پوشه ها از طریق دفترچه آدرس به اشتراک بگذارند.

 

اگر علاقمند هستید سرویس آفیس 365 مایکروسافت را خریداری کنید، با ما تماس بگیرید. و یا به این آدرس مراجعه فرمایید.

منبع : وینفون ، MSPowerUser