ران مارکزیچ قائم مقام شرکت مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که تکنولوژی اطلاعات و سرویس های اکسنچر بزرگترین تکامل استفاده از تکنولوژی ویندوز 10 و محصولات مایکروسافت در سال 2018 خواهد بود.

این آخرین مرحله در سری تغییرات انجام شده در شرکت Accenture با استفاده از تکنولوژی مایکروسافت است. طبق گفته مارکزیچ ، اکسنچر یکی از اولین شرکت های با گستره جهانی است که با 484.000 ایمیل به اکسچنج آنلاین در آفیس 365 مهاجرت می کند. وی توضیح می دهد که مشاوران در تیم های مختلف کار میکنند و از طریق 20.000 سایت شرپوینت آنلاین با شرکت در تعامل کاری هستند و بیش از 25.000 نفر از کارمندان علاقمند به استفاده از سرویس Microsoft Teams هستند.

در اکسنچر استفاده از فضای ابری یا Cloud مهمترین شیوه ذخیره سازی فایل ها می باشد به طوریکه کارکنان با لذت هر چه تمام 900 میلیون فایل با ظرفیتی حدود 2.2 پتابایت از اسناد سازمانی را در وان درایو نگهداری می کنند. همچنین این کارمندان ماهانه بیش از 309 میلیون دقیقه ویدئو کنفرانس آنلاین با استفاده از Skype for Business برگزار می کنند. واضح است که آنها توانایی دارند هر وقت و هرکجا احتیاج باشد، با هر دستگاهی ارتباط برقرار کنند. موبیلیتی یا استفاده از سیستم های موبایل در این سطح تهدیدی برای امنیت اکسنچر نمی باشد، زیرا اکسنچر بزرگترین استقرار سیستم های Microsoft Enterprise Mobility + Security موبیلیتی سازمانی مایکروسافت به همراه امنیت، در جهان برای مدیریت کردن حدود 450 هزار نفر و 104 هزار دستگاه موبایل را در اختیار دارد.

اندرو ویلسون مدیر ارشد اطلاعات اکسنچر Accenture در مصاحبه ویدیویی با مایکروسافت، بر ارزشی که فناوری های مایکروسافت به این شرکت افزوده است، تاکید می کند. وی می گوید: ” فناوری های مایکروسافت در عملکرد و فعالیت های تمامی کارکنان دیجیتالی ما قرار دارد. در حقیقت، ما یکی از بزرگترین استقرارهای مایکروسافت در روی زمین را اجرا و استفاده می کنیم. ما یک سابقه همکاری موفق با مایکروسافت داریم و مجموعه ابزارهای همکاری سازمانی آنها در تمام بخش های فناوری دیجیتال ما استفاده می شود. کسب و کار اکسنچر  بر بستر محصولات مایکروسافت از قبیل SharePoint، اسکایپ و Office 365  تا OneDrive for Business  ، ویندوز ۱۰ و Azure اجرا می شود. همچنین استفاده از محصولات جدیدتری همچون Microsoft Teams  و  Surface Hubs، با رشد نسل آینده کاربران دیجیتالی ما، بسیار با اهمیت خواهد شد. در این انتقال به ابر Cloud ، Azure  با تسریع فرایند انتقال، ما را از ۸۰ درصد انتقال به ابر مایکروسافت تا ۹۰ درصد در پایان سال می رساند.

با وجود تکنولوژی های مایکروسافت به عنوان هسته اصلی، اکسنچر یک الگوی ارتباطات و همکاری سازمانی است. ما برای آینده آماده ایم و باور داریم که ما پیشروی دگرگونی دیجیتالی برای خودمان و مشتریانمان هستیم. “

 

منبع : مایکروسافت