مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که شرکت جنرال الکتریک به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های آمریکا، به جمع استفاده کنندگان از سرویس آفیس ۳۶۵ پیوسته است. جنرال الکتریک به عنوان یک شرکت چند ملیتی، بیش از 300.000 کارمند در ۱۷۰ کشور جهان دارد و این نشان می دهد که جامعه استفاده کنندگان از آفیس ۳۶۵ به طرز چشمگیری در حال رشد است. آفیس ۳۶۵ به عنوان یک سرویس ابری، انتخاب بسیاری از شرکت ها و سازمان ها است.

مایکروسافت آفیس ۳۶۵، یک سرویس ابری یا کلود است و در گروه نرم افزارهای SaaS (نرم افزار مبتنی بر سرویس) قرار می گیرد. آفیس 365 در واقع نسخه ابری محصولات مایکروسافت آفیس دسکتاپ می باشد که همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. آفیس ۳۶۵ به عنوان یک سرویس ابری، انتخاب اول بیشتر شرکت ها با گستره فعالیت گوناگون است و همین موضوع باعث شده تا در طول مدت زمانی که از راه اندازی آن می گذرد، بتواند از سرویس های دیگر نظیر نرم افزار های تحت وب گوگل پیشی گیرد. حال که جنرال الکتریک نیز به جمع استفاده کنندگان از سرویس آفیس ۳۶۵ پیوسته، تعداد کاربران این سرویس ۳۰۰ هزار نفر افزایش می یابد!

یکی از مدیران جنرال الکتریک با نام Larry Biagini در مورد دلایل انتخاب آفیس ۳۶۵ توضیحاتی ارائه کرده است. وی می گوید که “ایده به روز رسانی نرم افزارها به فاصله چند سال، برای شرکتی به اندازه جنرال الکتریک مناسب نیست. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا از محیط به روز رسانی های مقطعی خارج شویم و از سرویس جدیدی استفاده کنیم. ما می رویم تا تجربه جدید و متفاوتی را از این خدمات به دست آوریم و بر این موضوع نیز باور داریم”.

 

منبع خبر : Microsoft, Winphone