هر کمپانی با روش های مختلف در تلاش است تا رضایت و اعتماد مشتریان خود را بدست آورد. مایکروسافت نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون تیم CityNext این شرکت بر اساس آخرین نظر سنجی ها، بالاترین سطح رضایت مندی و اعتماد مشتریان را در عرصه شهر هوشمند بدست آورده است. 

بر اساس نظر سنجی کمپانی آماری IDC که از ۱۱۱ سازمان دولتی آمریکا و حضور ۱۵ کمپانی تکنولوژی ارائه دهنده خدمات شهر هوشمند انجام شده است، مایکروسافت با کسب نمره ۴.۳۵ و ۴.۳۹ بالاترین سطح رضایت مندی و و اعتماد مشتریان را بدست آورده است.

این نظر سنجی از طریق پرسش سوالاتی و نمره دهی مشتریان به سوالات از ۱ تا ۵ بدست آمده است. طبق نظر این کمپانی، مایکروسافت با تلاش بسیار زیاد در ایجاد قابلیت های ابری مناسب، آنالیزی و اکوسیستم شهرهوشمند و شریکان خوب، تاثیر بسزایی در پیشرفت مشتریان خود داشته است.

CITYNEXT_Page_3

مایکروسافت در حضور شرکت های قدرتمندی مثل CisCo، IBM، Verizon و AT&T توانسته بالاترین رضایت را در مشتریان خود ایجاد کند و این نشان از توانایی بالای این شرکت در زمینه ی شهر هوشمند دارد.

این شرکت ضمن ابراز رضایت از بازخورد مشتریان این موفقیت را تنها برای خود تلقی نکرده است و حضور شرکای CityNext که تجارب بسیار خوب خود را برای ایجاد پایداری و قدرتمندی و رفاه بیشتر در اختیار این بخش قرار گذاشتند را بسیار موثر دانسته است.

CITYNEXT_Page_2

مایکروسافت حدود ۳۰ سال با شهرهای مختلف همکاری داشته است و Microsoft CityNext از سال ۲۰۱۳ برای تمرکز بیشتر و فعالیت موثر تر ایجاد شده است تا به شهر هوشمند کمک های بسزایی انجام دهد. این بخش بر روی اهداف شهرهای دیجیتال، آموزش شهرها، شهرهای امن تر، شهرهای پایدارتر و شهرهای کوچک تر تمرکز کرده است و تا به امروز پروژه های مختلفی را به همراه شرکای تجاری انجام داده است.

منبع : وینفون و مایکروسافت