امنیت فضای ابری و خدمات مایکروسافت در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارد و باعث شده وزارتخانه های مهم کشورها، به سمت خدمات این شرکت گرایش پیدا کنند. اکنون وزارت دفاع بریتانیا با مایکروسافت قرارداد جدید را امضا کرده است.

وزارت دفاع بریتانیا در راستای تغییرات دنیای دیجیتالی و تامین امنیت داده های خود، در زمینه خدمات ابری همچون آفیس 365 با مایکروسافت قرارداد بسته و اکنون ردموندی ها خدمات ابریشان مثل آفیس ۳۶۵ را در دسترس آن ها قرار داده اند.

بر اساس این قرارداد مایکروسافت از ۹۵ هزار ایمیل این وزارتخانه با استفاده از سرویس امنیتی پیشرفته آفیس ۳۶۵ (Office 365 Advanced Threat Protection) محافظت خواهد کرد. در این شرایط کاربران هیچگونه نگرانی ای بابت امنیت اطلاعات و ایمیل های خود نخواهند داشت.

طبق گفته های مدیر فناوری اطلاعات وزارت دفاع بریتانیا، این قرارداد باعث می شود تا این وزارتخانه در مسیر بهره وری و سازمان دهی های دیجیتال حرکت کند. مایکروسافت از نظر این وزارتخانه، خدمات دقیق و حرفه ای در زمینه سرویس کلاد یا ابری ارائه می دهد و توانایی بالایی در کنترل و حفاظت اطلاعات محرمانه ی این وزارتخانه دارد.

این قرارداد نیز مایکروسافت را در جایگاه بهتری برای حضور در وزارتخانه های کشورهای مختلف قرار می دهد و باعث ارتقای سطح خدمات آن ها خواهد شد.

منبع : Softpedia, Winphone.ir